POMOC ZDALNA
Usługa „pomocy zdalnej” została wprowadzona z myślą o naszych Klientach, którzy potrzebują pomocy technicznej. Dzięki temu mamy szybką możliwość łączenia się z Państwa komputerem w celu dokonania niezbędnych napraw w zakresie działania programów i ich poprawnej konfiguracji.
Zdalna pomoc odbywa się przy wykorzystaniu oprogramowania Mesh®.
Usługa świadczona jest w godzinach pracy firmy PANET.
Warunkiem koniecznym skorzystania z usługi jest posiadanie dostępu do internetu.
SYSTEM ZGŁOSZEŃ
Dla naszych kluczowych klientów uruchomiliśmy specjalny serwis webowy.
Za pomocą serwisu można zgłaszać wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w obszarze IT jakie wystąpiły w Państwa firmie. Można również planować przyszłe wizyty związane z konserwacją lub rozbudową sprzętu czy oprogramowania. Serwis umożliwia również składanie zapotrzebowania na sprzęt, podzespoły komputerowe, oprogramowanie czy materiały eksploatacyjne takie jak tonery lub tusze do drukarek. W przypadku zgłoszenia nieoczekiwanej awarii wymagającej natychmiastowej reakcji z naszej strony system poinformuje nas o tym niezwłocznie.
Jeśli jesteś już naszym klientem i chciałbyś uzyskać dostęp do serwisu pomocy zgłoś się do nas.