POMOC

POMOC ZDALNA

Usługa „pomocy zdalnej” została wprowadzona z myślą o naszych Klientach, którzy potrzebują pomocy technicznej. Dzięki temu mamy szybką możliwość łączenia się z Państwa komputerem w celu dokonania niezbędnych napraw w zakresie działania programów i ich poprawnej konfiguracji.

Zdalna pomoc odbywa się przy wykorzystaniu oprogramowania Mesh®.

Usługa świadczona jest w godzinach pracy firmy PANET.

Warunkiem koniecznym skorzystania z usługi jest posiadanie dostępu do internetu.

SYSTEM ZGŁOSZEŃ

Dla naszych kluczowych klientów uruchomiliśmy specjalny serwis webowy.

Za pomocą serwisu można zgłaszać wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w obszarze IT jakie wystąpiły w Państwa firmie. Można również planować przyszłe wizyty związane z konserwacją lub rozbudową sprzętu czy oprogramowania. Serwis umożliwia również składanie zapotrzebowania na sprzęt, podzespoły komputerowe, oprogramowanie czy materiały eksploatacyjne takie jak tonery lub tusze do drukarek. W przypadku zgłoszenia nieoczekiwanej awarii wymagającej natychmiastowej reakcji z naszej strony system poinformuje nas o tym niezwłocznie.

Jeśli jesteś już naszym klientem i chciałbyś uzyskać dostęp do serwisu pomocy zgłoś się do nas.

Jak zainstalować nasz program

Po wpisaniu kodu i ściągnięciu programu uruchamiamy go.

Pojawi się takie okienko, klikamy „Więcej informacji”

I następnie klikamy „Uruchom mimo to”

Niektóre programy antywirusowe mogą zablokować program, wyskoczy wtedy powiadomienie w prawym dolnym rogu i trzeba zezwolić na dostęp

W przypadku ESETa trzeba na chwile wyłączyć ochronę

Teraz uruchomi się nasz program i trzeba kliknąć „Zainstaluj”